خرید سمعک در ایران

محصولات نسل قبل یا سمعک آنالوگ از ارزان ترین سمعک های حال حاضر بازار می باشند، پس از این مدل، مدل های دیجیتال دارای قیمت بالاتری هستند. هر چقدر کیفیت و تکنولوژی سمعک بروز تر باشد معمولا قیمت بالاتری نسبت به مدل های قدیمی دارد ، البته این معیار در برند های مختلف متفاوت باشد.
مجموعه آویتا با داشتن بیش از ۱۰ نمایندگی فروش در سراسر کشور امکان ارائه خدمات شنوایی سنجی و عرضه تمامی مدل های سمعک را دارا می باشد ، برای اطلاعات بیشتر می توانید بصورت مستقیم با ما در تماس باشید.

هر سمعک متناسب با نوع و مدل می تواند محدوه کم شنوایی خاصی را پوشش دهد، به همین دلیل برای خرید، میبایست نوار شنوایی شخص و یا خود شخص حضور داشته باشد تا سمعک برای مقدار کم شنوایی شخص تنظیم و تحویل داده شود.

در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که می توان در بین آن ها برند زیمنس را یکی از قوی ترین برند ها در این حوزه دانست، برند زیمنس در مدل های مختلفی سمعک تولید می کند و می توان گفت در حدود ۲۰ سال است که در این حوزه فعالیت می کند.

انواع سمعک از لحاظ ظاهری و قرار گیری بر روی گوش

یکی از مسائل مهمی که افراد مسن با آن ها روبرو هستند، کم شنوایی است، در خیلی از موارد دیده شده که این افراد بخاطر مقرور بودن نمی خواهند از سمعک استفاده کنند، در حالی که واقعا به آن احتیاج دارند، برای این افراد و افرادی که می خواهند در بیرون گوش آن ها چیزی مشخص نباشد می توان از نوع نامرئی این محصول استفاده کرد که هم مشکل بیماران و اشخاص را حل می کند و هم از نظر روحی باعث آزار این افراد نمی شود.

Comments

Popular posts from this blog

Increase telegram members and post views